2012. augusztus 7., kedd

Liebster Award - a kérdezgetős díj

Nagyon szépen köszönöm kedvenc és egyetlen bétámnak Libricicának. :)
Na csapjunk is bele a lecsóba! :D

Szabályai a következők:
♣ Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
♣ A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
♣ 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
♣ 11 embert meg kell jelölni és linkelni
♣ Nincs visszaadás/visszajelölés

Magamról:
1. Iszonyatosan lusta vagyok.
2. A memóriám túlzottan is jó, emiatt ki is akadt az egyik barátom.
3. Személyi asszisztens vagyok, méghozzá a ,,The Adolescens" nevű zenekarban játszó osztálytársamé.
4. 2. osztálytól egészen 7. osztályig trombitáztam, de bizonyos okok miatt abba kellett hagynom, viszont szeptembertől folytatni fogom! :)
5. Az Alkonyat volt életem első könyve, amit elolvastam. Ez nem vicc, 14 éves koromig még a kötelezőket sem voltam hajlandó elolvasni.
6. Varrónőnek tanulok.
7. Idén augusztus 25-én lesz 3 éve, hogy felköltöztünk Budapestre.
8. 14 évig éltem a Balaton mellett, méghozzá Balatonfenyvesen
9. Szerelmes vagyok... :D Ezt nem hagyhattam ki. :P
10. Mindennél jobban vágyom egy E-book olvasóra, mert sajnos nem vagyunk milliárdosok és emiatt nem vehetek meg minden könyvet, amit szeretnék.
11. Már csak 2 modul hiányzik ahhoz, hogy teljes legyen az ECDL vizsgám. :)

Válasz a kérdésekre:

1. Kinek/Minek a hatására kezdtél el írni?
Igazából az Alkonyat volt az, ami alapötletet adott még anno nekem. Több blogot is olvastam, gondoltam én is megpróbálkozok. Eleinte csak a fióknak írtam, aztán anyum adta meg a végső lökést. :)
2. Ha kiadnák egy műved melyik lenne az és miért?
Mindennél jobban szeretném a Gyilkos szemeket viszont látni könyv formájában. Azért, mert ez az első igazán komoly történetem.
3. Írás közben hallgatsz zenét?
Néha, amikor a bátyám gépénél ülök.
4. Mit gondolsz a blogos versenyekről?
Vannak jól megrendezettek, viszont vannak elég silányak is. Legtöbben csak kitesznek egy szavazást és úgy vélik, hogy az tökéletes megoldás. De ez nem igaz. Ha az ember indít egy versenyt, legyen akár novellaíró, vagy a blog kinézetével kapcsolatos, akkor saját maga döntse el, hogy ki nyerjen. Figyelembe kell venni minden pozitívumot és negatívumot is. És így igazságos lenne mindenkivel szemben. Mert NEM annak kell győznie, akinek a legtöbb ismerőse van!
5. Blog design... Te magad készíted, vagy megkérsz rá valaki mást?
Soha nem kértem meg mást. Már a kezdetektől fogva én készítem.
6. Összeállnál valamelyik blogger társaddal, hogy közösen írjatok történetet?
Persze, nagyon szívesen! Szóval, ha valakinek tetszik a stílusom, akkor nyugodtan szóljon! :)
7. Ha könyvet veszel meghatározó, hogy sorozat vagy csak önálló történet?
Nem igazán. Ha érdekel valami, akkor semmi sem állíthat meg, hogy elolvassam.
8. Az írás mellett még mi a hobbid?
Fotózás és zenélés.
9. Kik tudnak róla, hogy írsz?
Barátaim, osztálytársaim, családom... Egyik legjobb barátom még reklámozta is, hogy írok. És persze jött a kérdés, hogy miről írsz? Én meg csak dadogtam, egy szót sem tudtam kinyögni. :D
10. Ha abbahagyod az írást bezárod a blogod vagy nyitva hagyod az érdeklődőknek?
Nyitva hagyom. :)
11. Egy "főblog" vagy minden történetnek külön egy?
Minden történetemnek külön blogja van.

Jelöltjeim
Öhm... Most senki nem jut eszembe. De viheti bárki, aki szeretné, viszont szóljon, mert kíváncsi vagyok a kérdésekre adott válaszokra! :D

Kérdések:
1. Mikor kezdtél el írni?
2. Mikor publikáltál először?
3. Szívedre veszed a negatív, de egyben építő kritikákat?
4. Van olyan könyv, ami nagy hatással volt rád?
5. Családod, barátaid tudnak arról hogy írsz?
6. Mi a véleményed a fanfictionökről?
7. Edward, Jacob, Svájc? Vagy: Twilight? Kérlek...!
8. Ha bármilyen misztikus lény lehetnél, mi lennél?
9. Van múzsád? Ha igen, mi az?
10. Zene mellett írsz?
11. Mi a véleményed a sok kis srácról, akik beleírják magukat mondjuk valamelyik zenekar életébe és ezzel máris írónak nevezik magukat?

1 megjegyzés: